lördag, augusti 30, 2008

Ökad funktionalitet i denna blogg

Jag har lagt märke till att besökare på denna blogg bara diskuterar aktuella inlägg när det finns flera viktiga äldre inlägg som kan vara av kontinuerligt intresse. Därför försöker jag öka funktionaliteten på denna blogg genom användande av etiketter i den vänstra menyn.

Jag kommer själv ihåg vad jag skrivit och hittar det jag vill. På så sätt är denna blogg min minnesbank. Det är kanske fler som vill använda min blogg på detta sätt.

Etiketter per den 30 augusti 2008
FRA - Advokater
FRA - Agrell
FRA - Allians för riv upp
FRA - Alternativet
FRA - Bodström
FRA - Brottsbekämpning
FRA - Brottsmisstanke
FRA - Budgetmaximerande myndighet
FRA - Centern
FRA - Danielsson
FRA - Demokrati
FRA - Demonstration
FRA - Dubbeltänk
FRA - Effektivitet
FRA - Engelska
FRA - EU-rätt
FRA - Folkpartidissidenterna
FRA - Folkpartiet
FRA - Grafik
FRA - Grumling av debatten
FRA - Gästinlägg
FRA - Humor
FRA - Juridik
FRA - Ledamotskontakt
FRA - Liberalism
FRA - Massavlyssning
FRA - Mediakontakt
FRA - Miljöpartiet
FRA - Moderaterna
FRA - Myndighetskontakt
FRA - Odenberg
FRA - Peacekeeping
FRA - Regeringsduglighet
FRA - Reinfeldt
FRA - Schlingman
FRA - Socialdemokraterna
FRA - Sociogram
FRA - Statsvetenskap
FRA - Tilläggspropositionen
FRA - Tolgfors
FRA - Trygghetsnarkomani
FRA - Tysk lag
FRA - Vänsterpartiet
FRA - Yttre hot
FRA - Åkesson

3 kommentarer:

Mary X Jensen sa...

Så klokt av dig med etiketter. Jag gjorde aldrig det från början i minblogg och nu har jag 2400 inlägg som jag borde kategorisera...

Jag har skrivit så oerhört mycket om FRA och personlig integritet och internet som tyvärr kommer bort i mängden.

Som tur är finns det en sökfunktion på bloggen också.

Trixx sa...

Hej Mark, tack för en väldigt läsvärd blogg!

Jag ville lägga en fråga/kommentar under din bloggpost "utbyte av bankuppgifter", men är inte säker på att kommentarer till äldre bloggar besvaras? Många gör ju inte det...

Mark Klamberg sa...

Trixx,
Fråga på. Jag ser när frågor kommer in på gamla inlägg och i mån av möjlighet besvarar jag dessa.