onsdag, oktober 28, 2009

Stora Bloggpriset

Aftonbladets Stora Bloggpriset har dragit igång och panelen är utsedd. Undertecknad sitter med i panelen som ska nominera till årets pris i olika kategorier. Vi ska nominera fem bidrag i varje kategori. Jag har ganska bra koll på kategorin Politik & Samhälle, i övrigt har jag ganska dålig koll. Ni får gärna tipsa om bra bloggar nedan i kommentatorsfältet. Jag är inte intresserad av massmail som länkar till bloggar som verkar helt obegripliga eller något annat än en blogg, fick en sådan nyligen.

I kategorin Politik & Samhälle har jag ännu inte bestämt mig, men jag skissar på att nominera en liberal blogg, en piratblogg, en rödgrön blogg, en akademikerblogg och en journalistblogg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får naturligtvis gärna nominera min blogg Liberanna.se