lördag, juni 05, 2010

Running for office!

Idag deltar jag i Stockholm Marathon. Du kan få mina mellantider och sluttid genom att sms:a SM 1605 till 727 00. Twittra gärna med taggen #Stockholmmarathon. Jag siktar på en tid mellan 3.30 och 3.45. Både DN och SvD rapporterar att det är rekordmånga kvinnor som springer i år - roligt!

Eftersom det är val så kommer några vänner till mig att dela ut flygblad om folkpartiet liberalernas idrottspolitik i Stockholm, där jag särskilt framhåller att Stockholm stad valt att bevara Stockholm Stadion som en friidrottsarena och har fokus på motionärer samt ännu icke aktiva stockholmare. I'm running for office!

Ovan är en bild från Berlin Marathon 2008 som jag sprang på 3.33. Petra Månström och mina vänner Mats Karlsson och Niklas Svidén verkar ha laddat fint.

3 kommentarer:

Fazeela Selberg Zaib sa...

Go Mark!!

Anonym sa...

Mer motionsidrott. Det borde på alla plan i samhället underlättas för folk att träna och röra på sig. Det borde även uppmuntras. Folk som inte sköter sin hälsa förstör sin egen kropp.

Mark Klamberg sa...

Tack Fazeela!